2012. március 27., kedd

Első szappanom

Elsőként mindenképpen levendulásat szerettem volna készíteni, tavaly majdnem minden napomat levendulabokrok (és rózsák) között töltöttem, szedtem is és raktam el kiszárítva pár zacskónyit. Úgyhogy a lényeg meg volt, a receptet Ildikó csiholta ki nekem, itt is köszönöm, hogy segített elkészíteni az első szappanomat:)
Most jön a hónapnyi várakozás, hogy igazi szappanná érjen, nagyon kíváncsi vagyok. 1-2 nap múlva pecsét is kerül rá, most még nagyon puha.


Safayet pecséttel ellátva:

4 megjegyzés:

Ildikó írta...

Timka, de örülök, nagyon szép lett!! És ugye isteni az illata...?
Kíváncsian várom, milyen lesz a pecséted szappanba nyomva....:) Holnap már megpróbálhatod, ha nagyon ragadós még a szappanka, úgyis látni fogod.
Gratula, és üdv a szappanozók táborában :))

timka írta...

Köszi:)))
Egyelőre csak vajas illata van, nem raktam bele illóolajat, de így is tetszik:)
Pecsét került bele tegnap este (több-kevesebb sikerrel), erről is kerül fel nemsokára kép.

Ildikó írta...

Nagyon szép....tudtam, hogy ez a pecsét nagyon dekoratív lesz szappanban :)
Amikor illatról beszéltem, nem is arra az illatra gondoltam, amit manapság annak nevezünk...hanem arra a finom tisztaság és "háziszaszappan" (én így nevezem) illatra, ami minden szappankészítéskor jelen van :)
Örülök, hogy ha csak egy icipicit is, részese lehettem az első szappanodnak, ami rögtön profi lett.. :))

timka írta...

Nagyon aranyos vagy, de a profitól még elég messze van, de következőre már ügyesebb leszek a pecséttel is.
Az illat megvan, ahogy szárad, annál jobban kijön ez a finom vajas szappanillat:)