2011. december 1., csütörtök

Puha őszi makkok


Először etsyn, majd a meskán láttam ilyen nemezgombócokat makkfedővel, így nem saját ötlet, de nagyon megtetszett. Most én is készítettem, és egy nyakláncon foglaltak helyet guszta fa- és csontgyöngyök társaságában (melyek felfűzése elég sok időbe telt, mert túl vékony volt a lyukuk, így egyenként kellett kireszelni őket). Holnap utazik a Télapóval Sopronba.
Múlt héten pedig először próbáltam gyapjút festeni (lila-vörös hagymahéjjal), a színe nem olyan lett, mint szerettem volna, de ennek is örülök, mert kafa ez a barnás szín.


2 megjegyzés:

Ciripbogár írta...

Édesek ezek a makkocskák! Azt halottam, gránátalmával is nagyon szépet lehet festeni.Nekem legalábbis a vágódeszkám gyönyörű vérvörös lett tőle...

timka írta...

Hehe, köszi:) Az a rossz, hogyha én gránátalmához jutnék, akkor nem hagynám egy cseppét sem veszni, mind befalnám;)