2012. szeptember 27., csütörtök

Körte-váza



No, én is előkutattam a kiégett, "majd jó lesz valamire" villanykörtéket, mert napi szinten botlok bele tetszetős körte-vázás képekbe és nem tűnt nehéznek az elkészítése (leírása itt és itt található).
Az én eszközöm egy csípőfogó és egy csavar volt (meg egy fúró az akasztólyukhoz), mindkettővel elég brutálisan kellett bánni, hogy elérjem a célom (ezt a kicsi villanykörte nem is bírta). De aztán az első sikeres "vázakészítés" után szépen jött a többi körte is (ha már úgyis összeszilánkoztam az asztalt). Az egyikben már megtalálta helyét egy futóka, majd ebben gyökerezik szépen. Nálam praktikus, hogy nem egy szekrényen/asztalon foglalja a helyet (mert az nem nagyon van), meg jól is néz ki, valljuk be. 

(Ja, meg vázán kívül még sok mindennek használhatjuk.) 

3 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ez micsoda jó ötlet!!!

Kati írta...

Én is láttam már több helyen, nagyon szép, de még nem mertem nekiállni:)

timka írta...

Nyugodtan álljatok neki, legyen gumikesztyű meg szemvédő, na meg bátorság és erő, hogy széttörd egy kis szöggel belül az üveget:) De ennyi, az első után már megy, mint a karikacsapás:)