2011. november 10., csütörtök

Narancs-piros

Készült egy újabb tulipános nyaklánc szép őszi színekben, utána meg elkészült életem első nemezelt szappanja. Azt hittem, ennél egyszerűbb dolog nincs, mint egy szappant benemezelni, de értek közben meglepetések. Az elején egy másik szappan segítsége is kellett, amit nem gondoltam volna. Aztán meg úgy el kezdett habzani a nemezelendő szappan, hogy aszittem, el is fogy a végére. Aztán meg féltem, hogy túl nagy lett rá a nemezruha (ami különben lehetetlen), de ez persze megoldódott. A végére végülis csak annyi hiba lett, hogy a gyúrás hatására elmozogtak a más színből felrakott gyapjúvonalak, ezeket próbáltam megerősíteni utólag, de ilyenkor már nem nemezelődik össze a többivel. Szóval erre kell figyelni majd a többinél. Mert lesz még; szép és hasznos dolog és imádom a szappanokat. Persze a jó az lenne, ha a szappant is magam csinálnám. És ez így is lesz, de valszeg már csak jövőre.

ui.: kipróbáltam a prototípus szappant, marhajó! Nem olyan durva, mint a dörzsikesztyűk, amitől lejön az embernek az összes anyajegye, hanem kellemesen masszírozza az ember bőrét. És a gyapjúréteg miatt tök jól habzik is.



Ez a nemrég készült kép pont passzentos a színeiben:

Nincsenek megjegyzések: