2011. február 16., szerda

Beszerző út

Találtam a pávatollas bödönében 2 kis gnóm tollat, amik nem fejlődtek ki normális kinézetű tollá (de lehet, hogy ezeknek nem is kell), nagyon megtetszettek és hoztam is őket haza. Kicsit megnyírtam őket oldalt, mert a közepüknél már eleve nem volt tovább toll, így lett nekem is egy pávatollas fülesem. Méretben is pont jó, nem szeretem a nagyon hosszúakat, amik a vállamat verik.
Meg szereztem be türkiz követ is. Igazából a kék szín az, amivel nem tud mit kezdeni a szemem; ruhában, kiegészítőben alig van 1-2 kék darabom. De a türkizszín egyre jobban tetszik és ezt jól lehet más színekkel is kombinálni. Így lett két kövem, amiket egy meggyötört fülbevalóhoz használtam fel. A neheze mindig az, hogy tényleg meggyötörtnek, leletnek hasson és ne bénának, valamint, hogy a második darab legalább ránézésre ugyanolyannak tűnjön, mint az első. Egyszerűen nem bírok nagyjából egyformát se csinálni. Itt is az egyik picit duci, a másik picit hosszúkás. Úgyhogy ez is az enyém lesz.. Meg következőre vastagabb drótot kell gyötörjek, mert ez így csenevész.


Nincsenek megjegyzések: